Olen siis aina joka toisen viikon Riccin veljen peheen luona(kun Ricci on toissa). He asuvat Perthin keskustassa, josta paasen aina katevasti kulkemaan joka puolelle. Yleensa otan junan ja lahden eri kaupunkeihin kiertelemaan tai rannoille ottamaan arskaa. En ole enaa ottanut niin paljon kuvia, joten kuvien perusteella vaikuttaa tama viikko hyvin tylsalta.

Ylakuvassa olemme koko perhe yhdella rannalla, mika on Patin vanhempien lahella. He asuvat n. tunnin ajomatkan paasta Perthista pohjoseen. Teimme lasten kanssa hiekkakakkuja ja ma naytin niil mun tekemast Suomi-kakusta, et mis on Salo. Alakuvassa olen meloomas Patin vanhempien takapihal, joka on siis pelkkaa merta. Heidan rivitalonsa on aivan vedessa kiinni. Aivan mahtava paikka. Kyl siel kelpaa elakepaivia vietella.

Taas olin yksin kaymassa Fremantlessa. Talla kertaa menin kauppakeskukseen, vaikka kuvat ovatkin otettu kirkoista. Alla north Fremantlen ranta ja sen alla Cottosloe beach.(mun lemppari paikka)