Tiistaina mina ja Ricci menimme aamupaivasta kylaan Waynen ja Debin luo. Ma menin uimaan heidan uima-altaaseen. Soimme lounasta ja lahdimme pakkaamaan tavaroitamme. Klo 15.00 lahti lentokone(samainen pikku kone milla lensin Kununuraan). Nyt meita oli kolme. Yks nainen meidan lisaks. Menimme taas kaivoslaisten kylaan. Kavimme illastamassa ja moikkaamas aijia viel kerran. Sit siirryimme huoneeseemme katselemaan Pirates of caribian 3:sta. Aamulla lahdimme lentokental. Mun kone lahti klo 10 ja oli Perthis 13.15. Riccin veljen vaimo Patricia ja heidan lapset Luke 4v. ja Laura 2v. olivat mua vastassa. Siita lahdimme sit suoraan heille. Pat tekee toita vain 3paivaa vkossa to,ma,ti. Hanen tyonsa kuvaan kuuluu opastaa ja kouluttaa ulkomaalaisia,jotka tulevat opiskelemaan Australiaan. Rodney tuli toista 16.30. Han tekee toita valtiolle ja toimii elokuvaohjaajana erilaisissa ohjelmissa. Ilta kului normaaliin malliin mita lapsiperheissa yleensakkin.

Torstai aamul veimme Patin kaa lapset hoitoon ja sit ajoimme aivan Perthin keskustaan. Kavin hanen toimistossaan ja sen jalkeen lahdin yksin seikkailemaan kohti isoa citya. Kavin mm. Perthin museossa ja kauppakekuksissa. Kavin lounastaman Jaws-sushi ravintolas. Siel oli sellanen liukuhihna mita pitkin ruuat kulkivat. Oli mulle ensimmainen kerta. Lautasten vari maaritteli hinnan. Hauska kokemus. Ma rakastan sushia. Perthin keskustassa kaikki bussit ovat ilmaisia,mika oli tosi katevaa. Pat lopetti tyopaivansa jo 14.30, joten menimme hakemaan lapset ja siita sit kotiin. Illalla menin Patin kaa Zumbailemaan. Hauskaa oli!

En enaa muista tarkalleen paivia mita tein milloinkin,mut yritan kertoa edes jotain. Yhtena paivana ainakin leivoin heillekkin rieskaa ja olivat aivan innoissaan siita. Ihmettelivat kovasti kardemumman makua, vaikka tykkasivatkin siita kovasti .Eivat ole koskaan kayttaneet sita mihinkaan. Viikonloppuna kavimme Kings parkissa katsomassa nahtavyyksia. Sielta nakyi koko Perth aivan uskomattoman mahtavasti. Lauantai illal olin Patin kanssa syomassa korealaisessa ravintolassa. Torkeen hyvaa ruokaa! Opetin hanta meikkaamaan ja kayttamaan suoristusrautaa. Oli hyvin innoissaan saamistaan vinkeista. Sunnuntai aamuna Luke meni ensimmaista kertaa uimakouluun. Olimme kaikki mukana katsomassa. Sielta suuntasimme north Fremantle:n rannalla ottamaan rennosti. Kavin yksin uiskentelemas. Siita menimme Fremantlen satamaan hakemaan fish & chips take away. Kavelimme lahella olevaan puistoon syomaan niita. Rasvaista oli kyl, mutta oi niin hyvaa. Kun paasimme kotiin  leivoin omena paistosta. Tykkasivat onneks siitakin. Illal Rod teki pizzaa. Oli siis aikast herkuttelua koko paiva! Muut paivat ei onneks ollu todellakaan mitaan tahan paivaan verrattuna.